Vanliga frågor och svar

Frågor Flyttstäd

Hur förbereder jag mig inför flyttstädningen?

Frosta av frysen och tänk på att inte stänga av strömmen.

Hur betalar jag?

En faktura skickas hem till dig efter att flyttstädningen är utförd.
Betalningstid är 10 dagar och det tillkommer en fakturaavgift på 25 kronor.
Du kan även välja att betala via Swish.
På fakturan har vi redan dragit av för RUT.

Måste jag själv stå för städmaterial?

Vi tar med oss allt städmaterial som behövs.

Hur lämnar jag nycklarna?

Enligt överenskommelse. Antingen lämnas nycklarna på vårt kontor, eller så möter någon upp oss på adressen vid flyttstädningens start.
Efter städningen brukar vi i regel lägga nyckeln i brevlådan.

Hur lång tid tar städningen?

Vi behöver helst en hel dag på oss.
Är det tidspress så löser vi det.

Kontakta oss

Fyll i formuläret för att skicka ett mail till oss.

Fyll i formuläret.

Miljö

Vår policy är att alla våra tjänster ska genomföras på ett miljövänligt sätt och vi har egna krav som är betydligt strängare än standarden på marknaden. Om miljö är viktigt för dig så är Winfield ett bra val.

Kvalitépolicy

Vi lämnar alltid garanti på utfört arbete. Det gäller både flyttstädning, hemstädning och våra andra tjänster. Vår personal är utbildad och vi håller en hög kunskaps- och servicenivå.

Ett Tryggt alternativ

Vi har över 11 års erfarenhet av städ & flytt. All vår personal har lång erfarenhet och kunnighet men även en god känsla för service. Vi väljer ut våra medarbetare med stor omsorg och är givetvis fullt försäkrade.